reklama

Moje kráčanie s Bohom

Žiť s Bohom intímne je pre nás ľudí tou najhlbšou potrebou. Práve na to sme boli stvorení, rozprávať sa spolu. Pre toto sme boli stvorení- ty i ja. A najlepšie chceme to nadobudnúť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Priveľa rokov svoho života som trávil tým, že som sa pokúšal zariadiť si život podľa seba. Vždy som rozmýšľal. Čo iní robia, a ja nie? Ich deti športujú. Možno by som mal aj ja mal dať na nejaký šport. Vyzerá taký sčítaný. Málo čítam. Mal by som viac čítať. Započul som , že istému kolegovi sa finančne darí, a hneď mi prišlo na um: Trávi čas s hospodarením s peniazmi. To by som mal robiť. Takéto monitorovanie, prehodnocovanie, pozorovanie a prispôsobovanie sa robíme stále a všetci- snažíme sa takto nájsť kľúč, ktorý nám zaistí, že náš život bude fungovať. Uverili by sme hrozným veciam o svete- veciam typu. Toto zvládnem sám a Keď sa budem viac snažiť, môžem byť úspešný. Takýto prístup a uvažovanie života skôr zaváňa neúspechom - snaha vyriešiť ho, uspieť aj napriek nepriaznivým vyhliadkam, uspieť najväčšmi ako sa dá. Je to zlý prístup k životu, lebo niet v ňom Boha.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
stmievanie sa, západ slnka
stmievanie sa, západ slnka (zdroj: Marcel Pčolka)

Načúvať Bohu

Keby som len bol počúval. Sú situácie v živote, že sme si museli spraviť veci po svojom - napriek so svojimi hriechmi. Ako znie starý hymnus,, Dôveruj a počúvaj, pretože niet inej cesty, ako byť šťastný v Ježišovi, než dôverovať a počúvať. Celej tejto tvrdej skúške sme sa mohli vyhnúť, keby sme jednoducho boli počúvali.

Ježiš hovorí, že je naším Dobrým Pastierom, ktorý nás vedie. Je to povzbudivá myšlienka. Ježiš vedie teba i mňa. Vedie nás ako pastier. Keď tak nad tým tak rozmýšľam, cítim, že sa niečo v mojom srdci uvoľňuje. Dobre, nemusím svoj život zvládnuť sám. Ak teda Kristus preberá vedenie, našou úlohou je ho len nasledovať. Časom človek zistí, že mu pri tomto nasledovaní dosť pomáha poznanie toho, čo Boh zamýšľa. Pravdou je , že nemusíme vedieť, čo presne má Boh tou či onou udalosťoiu za lubom,, Prečo som nedostal tu prácu? ,, Prečo mi neodpovedá na moje telefonáty?,, Ako to, že moje modlitby nevyliečili túto rakovinu?,, Neviem. Niekedy sa nám to môže vyjasniť, inokedy nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No nech sa deje čokoľvek, vieme jedno: Bohu vždy ide o našu premenu.

,,Boh od samého začiatku vedel, čo robí. Od počiatku sa rozhodol stvárniť život tých, ktorí ho milujú, podľa vzoru svojo Syna. Syn stojí na čele zástupu ľudstva, ktoré obnovil. V ňom vidíme pôvodne zamýšľaný obraz nášho života. Po tom, čo sa Boh rozhodol, aké majú byť jeho deti, pokračoval tým, že ich zavolal po mene. Po tom, čo ich zavolal po mene, postavil pevný základ, ktorým je on sám. A po tom, čo ich upevnil, zostal s nimi až do konca a slávnostne zavŕšil to , čo začal,, ( Rim 8, 29-30)

Kráľovstvo Boha
Kráľovstvo Boha (zdroj: Marcel Pčolka)
Marcel Pčolka

Marcel Pčolka

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som šťastný človek, ktorý sa teší aj z maličkostí... Rád obohacujem druhých ľudí nejakými skutkami... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu